dinsdag 19 juni 2007

[Gesprek.]

"Wat drinkt ge?"
vraagt gij.
"Ne chocomelk. Warm,"
antwoord ik en laat mijn ogen glijden langs uw lichaam.
"Wist ge dat ..."
zegt gij.
"Nee, wist ik niet,"
ontken ik en laat mijn ogen glijden langs uw lichaam.
"..."
vertelt gij.
"O nee,"
lach ik en laat mijn ogen glijden langs uw lichaam.
"Wilt ge nog wat?"
vraagt gij.
"U. Ik wil u. Nu, straks, morgen... Ik wil u meer dan wat dan ook,"
denk ik en laat mijn ogen glijden langs uw lichaam.

--------------

"Ge denkt te veel,"
beslist gij.
"Is dat zo?"
kaats ik terug en laat mijn ogen glijden langs uw lichaam...

7 opmerkingen:

Valerie zei

Hebt ge dat zelf geschreven?

Vaag doet het mij aan iets denken dat ik ooit heb gelezen - iets dat op een gelijkaardige manier was geschreven - en ik vind het prachtig...
x

Marjolein zei

uhu :)

merci ;) (en ik zou dat dan eigl wel willen lezen :D)

Anoniem zei

Maar dit heb je toch al langer geleden geschreven hé?
Want ik ben er bijna zéker van dat ik het al had gelezen :)

Marjolein zei

Jaja... :D
Soms recycleer ik, en nu staat het in de gij-vorm: aangepast aan de blog-stijl. ;)

BrunoD zei

Wie wordt er dan ook niet bloedgeil van chocomelk ?

Deze blog heeft overduidelijk wat nood aan een beetje plat-heid, dus daar zorg ik met plezier voor.

Marjolein zei

Lol :D
Bedankt dan maar! :p
en een kus!

Anoniem zei

Warme chocomelktjes, dat doet me aan veel denken, maar dan begin ook ik te veel te peinzen.